Sunday, 20 October 2013

'Saya Nak Cuba Produk Nour Ain Kerana'

Saya nak cuba produk Noor Ain kerana sebelum ini saya belum pernah menggunakan apa-apa produk kecantikan apalagi produk kecantikan untuk wajah. Tetapi setelah menjadi pelajar yang terlalu aktif di universiti dan sentiasa bergerak di bawah terik matahari, saya dapati kulit wajah saya semakin kusam dan tidak sesegar dahulu lagi.

Jerawat juga mula timbul mungkin diakibatkan stress dengan subjek-subjek yang saya ambil. Saya juga mengalami masalh kulit berminyak.

Saya ingin mencuba produk kecantikan yang berada di pasaran tetapi memandangkan status kewangan saya yang tidak mengizinkan, , maka saya sering membatalkan niat tersebut. Tambah lagi saya amat takut untuk mencuba segala produk kecantikan di pasaran kerana takutkan bahan kimia yang terkandung di dalam produk kecantikan masa ini. Setelah ter 'blogwalking' ke blog Noor Ain : http://www.nourainonline.blogspot.com/ , saya menemukan peraduan untuk memenangi produk kecantikan Nour Ain ini. Tanpa menunggu lambat, saya terus ingin mencuba menyertai peraduan giveaway ini. Tambah-tambah lagi, produk ini merupakan produk yang menggunakan herba dan dijamin selamat.

Mungkin jika saya memenangi giveaway ini, saya mungkin berjaya mengatasi masalah kulit wajah saya. dengan demikian, saya mungkin akan lebih berkeyakinan untuk menjadi pelanggan setia Nour Ain.

Kepada rakan-rakan, cepat follow blog Nour Ain Online ini di sini : http://www.nourainonline.blogspot.com/ untuk mengetahui lebih lanjut tentang Produk Nur Ain..

1 comment:

Followers